»Osnovni cilj programa za duševno zdravje mladih To sem jaz je podpora otrokom in mladostnikom pri razvoju in krepitvi socialnih in čustvenih veščin ter realne samopodobe, ki so ključne za njihovo vsakodnevno delovanje ter spoprijemanje z izzivi odraščanja.«
»Temeljno sporočilo, ki smo ga želeli avtorji priročnika in gradiv prenesti mladim, je, da so stiske in izzivi normalen del odraščanja in življenja ter da pri tem niso nemočni – pomagajo si lahko sami, obstajajo pa tudi drugi viri pomoči, na katere se lahko obrnejo.«
»Tudi pri otrocih in mladostnikih zaznavamo porast duševnih težav, to kažejo poročila iz vseh držav, ki so v obdobju epidemije spremljale duševno stanje prebivalstva.«
»Temeljno poslanstvo izobraževalnega sistema je spodbujati celosten razvoj otrok in mladostnikov – za to je predvsem ključno zagotavljanje varnega in spodbudnega učnega okolja.«
»Spremembe sem spoznala, ko sem videla, da se težje zberem, sem v svojem svetu, da sem imela občutke anksioznosti in panike. Tega nisem znala povedati drugim in sem se počutila nemočna, kot da nimam nadzora nad svojim življenjem.«
»Mi zelo malo vemo o pogostosti duševnih težav v zgodovini. Pogostost duševnih motenj merimo šele 20, 25 let. Nič pa recimo ne vemo o tem, kako hude so bile stiske ob koncu 2. svetovne vojne.«
»Imamo premalo kliničnih psihologov, to je dejstvo. Res pa je, da lahko pomagamo na različne načine, tudi vsak od nas, drug drugemu: prijazno poslušanje je lahko nekaj, kar pomaga in zdravi, rešuje velike stiske v našem življenju.«
»Naš odnos je tisti, ki rešuje življenja. Občutek, da smo z nekom povezani in da s svojimi težavami ne obremenjujemo drugega, to je nekaj, kar daje željo po življenju.«